Friday, December 3, 2010

ေဆာင္းအိမ္မက္ တစ္ခု

ရာသီဥတု မရွိတဲ႔ တိုင္းျပည္တစ္ခုမွာ ေနျပီးေတာ႔ ကိုယ္႔ ျမန္မာျပည္ကို တမ္းတမွန္းဆျပီး၊ ဒီအခ်ိန္ဆို တုိ႔တိုငး္ျပည္မွာ ေအးသင္႔သေလာက္ေတာ႔ ေအးေနေတာ႔မွာပဲလို႔ေတြးေနမိတုန္း၊ ရွင္႔ကိုပါ အေတြးထဲေရာက္လာမိတာပါပဲ။

တကယ္ဆို အခ်ိန္ေတြကေတာ္ေတာ္ကို ေႏွာင္းေနပါျပီ။ ဘယ္လိုပဲ အခ်ိန္ေႏွာင္းေႏွာင္း အတိတ္ဆိုတာကို ဘယ္လိုပဲေမ႔ထားေမ႔ထား၊ ျပန္ျပင္လို႔မရတဲ႔ အရာေတြကေတာ႔က်န္ေနခဲ႔တာပါပဲေလ။ အဲဒီ႔ အခ်ိန္တုန္းကေလ၊ က်မဘာျဖစ္လို႔မ်ား ရွင္႔ကိုလမ္းခြဲဖို႔ဆံုးျဖတ္လိုက္ရတာလဲ၊ ရွင္ကေကာ က်မလမ္းခြဲတာကို တစ္ခ်က္ကေလးေတာင္ မတားခဲ႔ရတာလဲ။ က်မအသက္အရြယ္ေႀကာင္႔ က်မဆံုးျဖတ္ခ်က္ေတြ မွားသြားတာလား။ အခ်စ္ဆိုတာကလည္း ေရးရေျပာရတာသာ လြယ္တာ ေတာ္ေတာ္ေလးေတာ႔နားလည္ရခက္သားပဲေနာ္။

အရာအားလံုးျပီးဆံုးသြားေတာ႔မွ ရွင္႔ကိုက်မ ခ်စ္ခဲ႔တယ္ဆိုတာကို သိလာ၊နားလည္လာရတယ္။ အဲဒီ႔လို နားလည္လာေအာင္မ်ား ရွင္လုပ္လိုက္သလားမသိပါဘူး။ အခုမ်ား ရွင္နဲ႔ျပန္ေတြ႔ရင္ က်မ တည္တည္ျငိမ္ျငိမ္နဲ႔ ျပံဳးျပႏိူင္ပါ႔မလားဟင္။ က်မကိုယ္က်မ အခုထိကို နားမလည္ႏိူင္ေသးပါဘူး။ ဘာလို႔လဲဆို ရွင္နဲ႔လမ္းခြဲျပီးတဲ႔ႏွစ္ေတြေတာ္ေတာ္ ႀကာတဲ႔အထိကို က်မရွင္႔ကို ခ်စ္ခဲ႔တယ္ဆိုတာကို လက္မခံခဲ႔လုိ႔ပါပဲ။ အရင္ရည္းစားေတြလိုပဲ ကြဲျပီး၊ ေနာက္တစ္ေယာက္ထား ေမ႔သြားမွာပဲလို႔ေတြးထင္ထားခဲ႔မိတာေလ။ က်မ ေတာ္ေတာ္ကို ဆိုးခဲ႔တာပဲေနာ္။

ႏွစ္ေတြေတာ္ေတာ္ေလးႀကာျပီး တစ္ရက္ သူငယ္ခ်င္းေျပာလိုက္တဲ႔ စကားတစ္ခြန္းကို ႀကားမွပဲ က်မ ရွင္႔ကိုေတာ္ေတာ္ေလး ခ်စ္ခဲ႔၊ ခ်စ္ေနဆဲဆိုတာကို သိလိုက္ရတယ္။ အဲဒီ႔စကားကေတာ႔ ရွင္ျမန္မာျပည္ျပန္လာျပီး မဂၤလာေဆာင္ေတာ႔မယ္ ဆိုတဲ႔စကားေလးပါပဲ။ က်မေလ သူငယ္ခ်င္းေရွ့မွာေတာ႔ က်မအလွပဆံုးျပံဳးျပီး ေကာင္းတာေပါ႔လို႔ ေျပာႏိူင္ခဲ႔ပါတယ္။ ဒါေပမယ္႔ လူေတြမရွိတဲ႔ တစ္ေနရာမွာေတာ႔ က်မေလ….

အဲဒီ႔ေန႔ကတည္းက က်မျမန္မာျပည္ကေန ထြက္ေျပးခ်င္ေနခဲ႔တာပါ။ ရွင္ျပန္လာလို႔ လမ္းမွာပဲျဖစ္ျဖစ္ က်မရွင္နဲ႔ ဆံုမိမွာကို အရမ္းေႀကာက္ေနခဲ႔တယ္။ က်မ ရွင္နဲ႔ေတြ႔ရင္ ျပံဳးမေနႏိူင္မွာ စိုးလို႔ပါ။ က်မ ျမန္မာျပည္ကေန ျမန္ျမန္ထြက္ေျပးႏိူင္ဖို႔ကို က်မ အသည္းအသန္ႀကိဳးစားခဲ႔တာပါပဲ။ က်မ ဆုေတာင္းေတြ ျပည္႔တယ္သိလား၊ က်မ ရွင္မဂၤလာမေဆာင္ခင္မွာပဲ က်မ ထြက္ေျပးႏိူင္ခဲ႔တယ္။ ရွင္႔ အတြက္က်မ အေႏွာင္႔အယွက္ ျဖစ္မွာစိုးလို႔ပါ။ ေနာက္ေတာ႔ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ဆီကေန ျပန္ႀကားပါတယ္။ ရွင္ မဂၤလာေဆာင္ျပီးျပီတဲ႔။ က်မေက်နပ္ပါတယ္။

က်မ ရဲ့ဆံုးျဖတ္ခ်က္နဲ႔ က်မေရြးခ်ယ္ခဲ႔တဲ႔ လမ္းကို ရွင္မတားပဲရွင္႔အတြက္ အေကာင္းဆံုးျဖစ္မယ္႔လူကို ရွင္ေရြးခ်ယ္ရမွာေပါ႔။ အခုေတာ႔ က်မ ဒီေရာက္ေနတာေတာင္ ႏွစ္ႏွစ္ေက်ာ္ျပီဆိုေတာ႔ ရွင္႔မဂၤလာသက္တမ္းလည္း ႏွစ္ႏွစ္ေက်ာ္ေနျပီေပါ႔ေနာ္။ ရွင္လည္း ရွင္႔မိသားစုနဲ႔ရွင္ရွိေနျပီ၊ က်မလည္း က်မ အခ်စ္သစ္နဲ႔ က်မရွိေနျပီဆိုေပမယ္႔ တစ္ခါတစ္ေလေတာ႔လည္း ရွင္႔ကို သတိရမိတယ္ ဆိုတာကိုေတာ႔ က်မ ဝန္ခံပါရေစ။

အစတည္းက အစ္ကိုတစ္ေယာက္လို အားကိုးခဲ႔တဲ႔ က်မရဲ့ စိတ္ေႀကာင္႔လို႔က်မထင္ပါတယ္။ သူမ်ားတိုင္းျပည္မွာ မိသားစုနဲ႔မဟုတ္ပဲ က်မတစ္ေယာက္တည္း ေနရေတာ႔ တစ္ခါတစ္ေလ အားငယ္တဲ႔ စိတ္ေလးေတာ႔ ရွိတယ္ေလ။ အဲလိုအခ်ိန္ဆို က်မရွင္႔ကို သတိရမိတယ္။ ရွင္ရွိေနရင္ ရွင္႔ကိုဂ်ီက်မိမွာပဲလို႔ေပါ႔။ က်မေတာ႔ ငရဲေတြႀကီးကုန္ျပီထင္ပါတယ္ေနာ္။ အိမ္ေထာင္ရွိျပီးသား ေယာက်ၤားတစ္ေယာက္ကို က်မ သတိရေနမိလို႔ေပါ႔။ က်မ မွားေနျပီထင္တယ္ေနာ္။ အဲလိုရွင္႔ကို သတိရမိတိုင္း ရွင္ေပ်ာ္ေနပါေစလို႔ က်မစိတ္ထဲကေန ဆုေတာင္းေပးေနမိပါတယ္။

ရွင္႔ကိုတစ္ႀကိမ္ေလာက္ျဖစ္ျဖစ္ေတာ႔ က်မျပန္ျမင္ခ်င္ေနမိပါတယ္။ အေဝးကေနျဖစ္ျဖစ္ေပါ႔ေနာ္။ ရွင္႔ရဲ့ သားျဖစ္ျဖစ္ သမီးျဖစ္ျဖစ္၊ ရွင္႔ရဲ့ မိသားစုေလးကိုလဲေတြ႔ခ်င္မိတယ္။ ရွင္ကေတာ႔ တည္ျငိမ္တဲ႔ ဘဝတစ္ခုကို ပိုင္ဆိုင္ထားျပီလို႔ က်မယံုႀကည္ပါတယ္။ က်မကေတာ႔ တည္ျငိမ္တဲ႔ ဘဝတစ္ခုကိုေတာ႔ မပိုင္ဆိုင္ေသးပါဘူး။ ပိုင္ဆိုင္ႏိူင္ေအာင္ေတာ႔ က်မႀကိဳးစားေနဆဲပါ။ လက္ရွိရေနတဲ႔ အခ်စ္တစ္ခု အေပၚကိုလည္း တည္ျမဲေအာင္ ခိုင္ျမဲေအာင္ ႀကိဳးစားေနပါတယ္။ ရွင္နဲ႔ ပတ္သတ္ျပီး မွားခဲ႔တဲ႔ အမွားမ်ိဴး၊ ဆံုးျဖတ္ခဲ႔တဲ႔ အမွားမ်ိဴးထပ္မျဖစ္ေအာင္ ကိုယ္႔ခ်စ္သူကို မနာႀကဥ္ေအာင္ က်မ အတက္ႏိူင္ဆံုး ဂရုစိုက္ေနပါတယ္။

တစ္ခါတစ္ေလ ရွင္႔ကို သတိရေနတာေတာင္ က်မခ်စ္သူကို နာႀကဥ္ေအာင္ လုပ္မိေနျပီထင္တယ္ေနာ္။ က်မရွင္႔ကို ေျပာျပခ်င္ပါေသးတယ္၊ က်မ ခ်စ္သူက်မကို ဘယ္ေလာက္ခ်စ္သလဲဆိုတာေလ။ တစ္ေန႔ေန႔ တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္ေတာ႔ က်မတို႔ႏွစ္ေယာက္ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ထိုင္ျပီး က်မမိသားစု အေႀကာင္း၊ ရွင္႔မိသားစု အေႀကာင္းေတြကို ရီရီေမာေမာနဲ႔ ေျပာေနႏိူင္မယ္လို႔ ယံုႀကည္ပါတယ္။

“ဟိတ္.. ဘာေတြေတြးေနတာလဲ ခိုင္…. အလုပ္မသြားေတာ႔ဘူးလား… ေနာက္က်ေနျပီေလ…..”

သူငယ္ခ်င္း ေဝ လွမ္းေျပာမွ က်မ နာရီကို ႀကည္႔မိသည္။ ဟုတ္ပါရဲ့… ေနာက္က်ေနျပီ….
ေတာ္ႀကာ က်မရဲ့ ခ်စ္သူ လာေခၚေတာ႔မည္။ ေတာ္ႀကာ က်မ ရည္းစားေဟာင္း အေႀကာင္း ေတြးေနလို႔ ေနာက္က်သည္ကိုသာ သူသိလွ်င္ေတာ႔ျဖင္႔………………….. :P

No comments:

Post a Comment